Вч. Терещенко Наталя Миколаївна

5-А клас

  • Українська мова: 
    • с. 107 – вивчити правила; впр.275;
    • с. 278 – вивчити правила; впр.279.
  • Українська література:
    • с.131 – 136, прочитати літописні оповіді;
    • с. 136 – завдання 1-3 (письмово).
    • прочитати твори О.Олеся:
      •  с.137-139 – «Заспів»;
      • с.140- -142 «Ярослав Мудрий»;
      • с.143-155 – «Микита Кожум’ка».

9-Б клас

  • Українська мова : 
    • с.129-130; 139 - вивчити правила;
    • впр.7, 12 – с. 143.
  • Українська література : 
    • прочитати повість М.Гоголя «Тарас Бульба»;
    • вивчити напам’ять уривок – с. 174-175 (від слів: Хочу сказати вам, панове, … до слів: бо не вистачить у них на те відваги їхньої!)

Вч. Мирошніченко Наталя Валентинівна

7-і класи

  • Українська мова: 
    • повторити параграфи 27-31,
    • впр. 321,впр. 322, с.  115-116 виконати письмово тестові завдання.
  • Зарубіжна література: 
    • с.188,  виконати тестові завдання,
    • написати твір-роздум «Чарівна сила мрії (За повістю «Пурпурові вітрила» О. Гріна)»
  • Українська література:
    • с.181-182, опрацювати теоретичний матеріал,
    • дати відповіді на запитання с.182,
    • с. 180 завдання 12 виконати письмово.

9-і класи

  • Українська мова (9-А): 
    • с.160, опрацювати теоретичний матеріал,
    • с.162, вправи 7, 8
  • Українська література (9-А): 
    • с.191, виконати завдання та дати відповіді на запитання,
    • скласти порівняльну характеристику Остапа та Андрія.
  • Зарубіжна література: 
    • с.208 дати відповіді на запитання,
    • завдання 9 виконати письмово. 

11 клас

  • Українська мова: 
    • параграфи 49-51 опрацювати теоретичний матеріал,
    • впр. 524, 538, 545.
    • Дібрати приклади з художньої літератури, історії або особистого досвіду, якими можна довеси або спростувати один із висловів:
      • Лише одна річ заважає здійсненню мрії – страх перед поразкою( П. Коельо).
      • Радість життя пізнається через перемоги, правда життя – через поразки (А. Коваль).
  • Українська література:
    • законспектувати відомості про життєвий і творчий шлях Б. Олійника.
    • виконати письмово ідейно-художній аналіз поезій «Вибір», «Пісня про матір».

Вч. Носаченко Людмила Михайлівна

5 Б/В класи

  • Українська мова: 
    • чергування приголосних звуків
    • с.109-111, вправи 281,282,286, 288
    • чергування у-в, і-й
    • с.111-113, вправи 291,292,293, 294
    • вимова і правопис префіксів  з- (зі-, с-), роз- (розі-).
    • с. 115-116, вивчити правила
    • вправи 299, 300, 302,303
       
  • Українська література:
    • О.Олесь. «Микита Кожум'яка»  с.143-155, теорія літератури,
    • опрацювати теоретичний матеріал «Теорія літератури. Драматичний твір і його побудова», с.156-157.    
    • завдання 1-3, 11 с.157-158 (письмово),
    • завдання 4-10  с.158 (усно).
  • Зарубіжна література:
    • позакласне читання: Маршак С. Я. «Дванадцять місяців» (бібліотека, Інтернет),
    • письмово характеризувати героїв казки (Королеву, пасербицю, мачуху та її дочку).
    • опрацювати  біографію  Елеонор Портер  та теоретичний матеріал, с. 175-178.

6-Б клас

  • Українська мова: 
    • повторити вивчене про іменник,  с.76-112
    • написання  й відмінювання  імен по батькові та прізвищ
    • с.115-118, вправи 300, 301, 302, 304, 305, 309,
    • НЕ з іменниками,
    • с.118-120, вправи 310,311, 313, 315, 316.
  • Українська література:
    • Ігор Калинець «Хлопчик-фігурка» (бібліотека),
    • опрацювати  біографію  Емми Андієвської, с.111.
    • прочитати  твори  Емми Андієвської : «Казка про яян», с .112-113,
    • «Говорюща риба», с. 115-120.
    • запитання 1-3, 10  с.114 (письмово).

9-А клас

  • Українська мова:
    • безсполучникове  складне речення,
    • с.148-151, вправи 4, 7,
    • розділові знаки в БСР,
    • с.153-158, вправи 3, 4, 8,
    • кома та крапка з комою в безсполучниковому складному реченні,
    • вправа 2, с. 160-161, 10, с.164.

Вч. Черепеніна Ірина Володимирівна

7-і класи

  • Українська мова:
    • підготуватися до заняття:
    • РМ №15  Контрольний  твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі («Душу я у вишивку складаю», «Як я створюю прикраси з бісеру», «У гуртку оригамі», «Збирання моделей човнів – улюблене заняття чоловіків нашої родини», «Як наш клас готує контент для заповнення блога») ПИСЬМОВО.
    • у процесі підготовки:
    • обрати тему майбутнього твору; 
    • зібрати матеріал для розповіді про улюблену справу та систематизувати його.
  • Українська література:
    • прочитати твір Богдана Лепкого. «Мишка (казка для дітей: для малих і великих)».
    • скласти план сюжету (письмово).
    • підготувати 4-5 питань за текстом.
    • обміркувати тему « Актуальні морально-етичні проблеми у творі».

8-і класи

  • Українська мова:
    • продовжувати підготовку до заняття: 
    • Урок мовленнєвого розвитку  № 15. Контрольний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними  членами речення. ПИСЬМОВО    .
    • У процесі підготовки: 
    1. зібрати матеріал про вулицю, яку вибрав для опису (назва, відомості про неї; зображення – фото, відео, які допоможуть в описі); 
    2. визначити об’єкти, які будуть описані (будинки, сквери тощо); 
    3. скласти складний план майбутнього твору-опису; 
    4. повторити відомості про особливості художнього стилю (за будь-яким зручним джерелом).
  • Українська література:
    • на основі прочитаних уривків з трагікомедії Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч» опрацювати питання: 
    • проблема влади грошей, бездуховності людини, засліпленої прагненням до наживи (указати, на основі яких образів твору автор розкриває цю проблему та як він це робить). 
    • актуальність основних (загальнолюдських) проблем, порушених у творі, для сучасного життя (підготувати власне висловлення, у якому довести  актуальність порушених у творі проблем: бездуховності, прагнення до збагачення заради збагачення; проблем виховання та стосунків у сім’ї тощо).
    • дібрати цитатний матеріал до розгляду питань (цитати виписати в робочий зошит або позначити в тексті):
    • засоби сатиричного змалювання образу Герасима Калитки.
    • інші образи твору.

 

Вч. Скиба Світлана Вікторівна

6-А клас

  • Українська мова: 
    • повторити правила с.79-121,
    • с. 125 відповісти на запитання,
    • впр. 321, 326, (письмово), впр. 327(усно).
  • Українська література:
    • читати й переказувати твір Всеволода Нестайка "Тореадори з Васюківки"-с.122-153,
    • відповісти усно на запитання с. 134-135,141-142,147-149.

10 клас

  • Українська мова: 
    • с.126 -133, опрацювати теоретичний матеріал, вивчити правила. 
    • впр. 341, 342, 344, 364, (письмово),
    • впр. 346, 353,355(усно).
  • Українська література:
    • опрацювати теоретичний матеріал на с.195-208,відповісти на всі запитання(усно) ,
    • прочитати твори В. Стефаника "Камінний хрест","Новина".прочитати твори Ольги Кобилянської "Valse melancolique", "Людина".