Проблемні теми

Проблемна тема міста: "Забезпечення рівного доступу до якісної освіти в умовах реформування української школи"

Проблемна тема школи: "Підвищення якості освітніх послуг через формування ключових компетентностей школярів"

Проблемна тема шкільного методичного об’єднання: "Створення ситуації успіху для розвитку ключових компетентностей особистості та її самореалізації"

 

Члени шкільного методичного об’єднання

 

Баталова Олена Олександрівна

  Вчитель вищої категорії.

  Освіта — вища БДПІ. Стаж роботи— 31 р.

  Педагогічне кредо: “Думати легко, діяти важко. Діяти згідно з тим, як думаєш, найскладніше у світі.”

 

Бевзюк Катерина Сергіївна

  Вчитель І категорії.

  Освіта — вища БДПУ. Стаж роботи— 12 р.

 

Беспалько Лариса Іллівна

Вчитель вищої категорії, старший учитель.

Освіта — вища БДПІ. Стаж роботи— 32 р.

 

Бойченко Тетяна Кузьмівна

Вчитель вищої категорії, старший учитель.

  Освіта — вища БДПІ. Стаж роботи— 33 р.

  Педагогічне кредо: “Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра.”

 

Ватутіна Олена Миколаївна

Вчитель вищої категорії, старший учитель.

  Освіта — вища БДПІ. Стаж роботи— 33 р.

  Педагогічне кредо: “Люби, вір, поважай, розумій.”

 

Дем'яносова Любов Василівна

Вчитель вищої категорії, старший учитель.

  Освіта — вища БДПІ. Стаж роботи— 45 р.

  Педагогічне кредо: “Учитись важко, а учить, ще важче, але не мусш зупинятись ти, Як дітям віддаєш усе найкраще, То й сам досягнеш нової      висоти.”

 

Жигула Ірина Генадіївна

Вчитель першої категорії.

  Освіта — вища БДПІ. Стаж роботи— 29 р.

  Педагогічне кредо: Покликання наше – навчати, На крилах дітей піднімати, Бо вчитель – це скульптор душі Він ласкою мусить зігріти, Добром напоїти серця, І вірно безмежно любити, Ось вчительська мудрість уся…

 

Мурашева Ксенія

Вчитель спеціаліст.

  Освіта — вища БДПІ. Стаж роботи— 1 р.

 

Посошко Людмила Федорівна

Вчитель вищої категорії, старший учитель.

  Освіта — вища БДПІ. Стаж роботи— 36 р.

  Педагогічне кредо: “Навчити учнів не лише дивитися, а й бачити, не лише знати, а й розуміти.”

 

Сидорова Ірина Петрівна

Вчитель ІІ категорії.

  Освіта — вища БДПУ. Стаж роботи— 5 р.

  

Штенгелова Олена Олександрівна

Вчитель другої категорії.

  Освіта — вища БДПУ. Стаж роботи— 16 р.

  

Шульц Валентина Василівна

Вчитель першої категорії.

  Освіта — вища БДПІ. Стаж роботи— 46 р.

Педагогічне кредо: “Не на те треба дивитись,  де людина народилась, а на те, які її звичаї, не на якій землі, а за якими принципами         вирішила вона прожити своє життя.

 

Індивідуальні проблемні теми вчителів — членів шкільного методичного об’єднання

 Баталова Олена Олександрівна —  Використання на уроках методики компетентісного навчання «Шість цеглинок.».

 Беспалько Лариса Іллівна — Розвиток критичного мислення на уроках у початкових класах.

 Бойченко Тетяна Кузьмівна — Формування ключових та предметних компетентностей учнів початкової школи в умовах становлення нової української школи.

 Ватутіна Олена Миколаївна — Використання технології критичного мислення, як засіб формування предметних компетентностей в учнів початкової школи.

 Дем'яносова Любов Василівна — 

 Жигула Ірина Генадіївна — Розвиток критичного мислення молодших школярів у сучасній українській школі.

 Посошко Людмила Федорівна — Розвиток критичного мислення на уроках літературного читання.

 Сидорова Ірина Петрівна — Використання інноваційних методів та технологій на уроках природознавства в початковій школі.

 Штенгелова Олена Олександрівна — Розвиток в молодших школярів вміння усно і письмово висловлювати й тлумачити поняття, думки,почуття,факти та погляди як формування однієї з ключових компетентностей НУШ.

 Шульц Валентина Василівна — Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи.

План роботи шкільного методичного об'єднання